woensdag 14 februari - Reisverslag uit Mhamid, Marokko van Leanne Heijmans - WaarBenJij.nu woensdag 14 februari - Reisverslag uit Mhamid, Marokko van Leanne Heijmans - WaarBenJij.nu

woensdag 14 februari

Blijf op de hoogte en volg Leanne

16 Februari 2018 | Marokko, Mhamid

Valentijns dag, goede morgen lieverd!

en om 17.00 uur eindigde deze dag in de langverwachte zandbak: de Sahara.

Na 7 uur rijden
bijna 300 km afgelegd
over mooie passen
stilgestaan bij schitterende vergezichten,
de Draa-vallei met zijn 2 MILJOEN PALMEN (hebben we niet getelt hoor!)

Is het landschap steeds meer veranderd
van bergen
naar bergachtig met grote rotsachtige massa’s
naar steeds vlakker en kleinere rotsformaties
naar vlak en steeds kleinere keien
naar zandachtig en weer wat heuvelachtig

Ik wist ook niet hoe ik me de woestijn moest voorstellen
maar nu realiseer ik met dat het al heel lang woestijn is
en zonder water en steeds warmer
steen steeds fijner wordt

Na alle uitgebreide verslagen
laat ik de rest aan jullie eigen fantasie over

dit is in al zijn rauwheid zo elementair
en toch ook zo mooi
dat je dit alleen kunt ervaren

fijne avond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Marokko, Mhamid

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2018

Zaterdag 10 maart 2018

17 Maart 2018

vrijdag 9 maart 2018

17 Maart 2018

donderdag 8 maart 2018

17 Maart 2018

woensdag 7 maart

17 Maart 2018

dinsdag 6 maart 2018
Leanne

Actief sinds 14 Jan. 2018
Verslag gelezen: 205
Totaal aantal bezoekers 17838

Voorgaande reizen:

14 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: