voorbereidingen op onze marokkoreis - Reisverslag uit Ulestraten, Nederland van Leanne Heijmans - WaarBenJij.nu voorbereidingen op onze marokkoreis - Reisverslag uit Ulestraten, Nederland van Leanne Heijmans - WaarBenJij.nu

voorbereidingen op onze marokkoreis

Blijf op de hoogte en volg Leanne

14 Januari 2018 | Nederland, Ulestraten

Camper is schoon,nog een paar dagen werken en dan vertrekken we vrijdag voor 7 weken. voor het eerst zo'n lange tijd op pad met onze camper. Frans is nog aan het fröbelen en probeert nog wat ledverlichting aan te leggen in de camper. Scheelt weer elektriciteit.
Ik maak nog wat lijstjes en dan hopen we dat we niets vergeten zijn. Nog 5 nachtjes slapen......

• 16 Januari 2018 - 16:05

Mariette:

Lieve Leanne en Frans,

Ik wens jullie een FANTASTISCHE reis toe en hoop te kunnen genieten van jullie avonturen.
    Dikke knuffel

• 19 Januari 2018 - 09:45

Ans Dummer:

Lieve Leanne en Frans, wij wensen jullie een hele mooie reis, geniet er met volle teugen van. Wij zijn zeer benieuwd naar jullie avonturen. En Leanne, nog heel hartelijk bedankt voor de geweldige persoonlijke training, ik voel er super door. Zal je missen. Veel liefs John en Ans

• 20 Januari 2018 - 18:32

Jan Durlinger:

Veel plezier met jullie reis in Marokko. Geniet ervan en sla alles goed op voor ons daar eens te begeleiden.